×

Krav til leverandører

Hos A/S Ovethi har vi gennem mange år arbejdet på, og forfinet et system til håndtering af vores forretningsgang, og vi har derudfra opsat en række krav til vores leverandører.

Alle leverandører skal sende fakturaer og kontoudtog i PDF-format til følgende mail-adresser:

Er der kun mulighed for at indsætte én mail-adresse til både fakturaer og kontoudtog, benyt venligst invoice@ovethi.dk.

Krav til fakturaindhold

  • Hver PDF-fil må kun indeholde én faktura eller kreditnota.
  • Hver mail kan indeholde flere PDF-filer.
  • Omkostningsfakturaer skal som minimum indeholde navnet på bestilleren.
  • Varekøbsfakturaer skal indeholde rekvisitionsnummer samt leveringsadresse.

Prislister

Prislister sendes til prices@ovethi.dk.

En prisliste er ikke officielt modtaget af A/S Ovethi, såfremt den ikke er sendt til denne mail og vi forbeholder os derfor retten til at indkøbe varer til tidligere priser, såfremt dettte ikke overholdes.

Trykte prislister sendes direkte til vores afdelinger i hele landet.
Se adresser på https://www.ovethi.dk/afdelinger.

Øvrig kommunikation

Øvrig kommunikation kan foregå på adm@ovethi.dk.

Kontakt

Giver ovennævnte anledning til spørgsmål kan bogholderiet kontaktes på +45 63 46 54 22.

Spørg os -
vi kontakter dig

Ønsker du at blive kontaktet, kan du skrive dit navn og telefonnummer i felterne herunder. Så kontakter vi dig hurtigst muligt!