×
Webshop for private

Administrativ koordinator - alsidig og struktureret

Opslået 02.11.2022

 

Til vores hovedkvarter i Gelsted søger vi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden. Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret og er dynamisk, og at du har gå-på-mod samt trives med en travl og ofte uforudsigelig hverdag.

Du kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:

  • Diverse sekretæropgaver i centraladministrationen, fx referater, kontakt med jobportaler, interne infomails osv.
  • Vedligeholde interne dokumenter og platforme som fx vores personalehåndbog, telefontavler, intranet osv.
  • Sekretærfunktion for sikkerhedsudvalget og ifm. bestyrelsesmøder
  • Back-office for salgsteamet: tilbudsskabeloner, arkivering og korrespondance
  • Rekvirere, strukturere og arkivere materiale fra leverandører og formidle dette internt og til vores forhandlere
  • Koordinering af marketingopgaver med ekstern partner, fx nyhedsbreve, sociale medier, pressemeddelelser m.v.
  • Opdatere prislister m.v. på web 
  • Koordinering vedr. sponsorater
  • Koordinering af messer, events og åbent hus-arrangementer 
  • Dække op, gøre klar og rydde af ved møder
  • Kursuskoordinering for medarbejdere

Om dig:

  • Du har sandsynligvis solid erfaring som fx sekretær, blæksprutte eller en anden form for administrativ medarbejder i en mellemstor virksomhed
  • Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
  • Du yder god service med et smil – både over for kolleger, kunder, leverandører og forhandlere
  • Du er aktiv, dynamisk og har gå-på-mod - og kommer med gode idéer, når noget kan gøres bedre
  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye emner, it-systemer og processer, og du har teknisk flair
  • Du er godt hjemme i brugen af ERP-systemer og er superbruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver et godt og diplomatisk dansk og kan støtte tilblivelsen af officielle dokumenter, breve m.m.
  • Du kan begå dig på tysk og engelsk i skrift og tale

Stillingsbetegnelse: Administrativ koordinator. Stillingen refererer til COO Lars Schmidt
Omfang: Fuldtidsstilling
Ansøgningsfrist og tiltrædelse: Snarest
Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV til COO Lars Schmidt på las@ovethi.dk. Spørgsmål til stillingen ligeledes til Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller telefon 63 46 54 21
Arbejdssted: A/S Ovethi, Odensevej 35, 5591 Gelsted

Vi glæder os til at høre fra dig!


Bliv en del af #teamovethi | Ovethi - Dansk Dæk Service blev grundlagt i 1954 og beskæftiger i dag godt 70 medarbejdere, fordelt på koncernens 10 afdelinger over hele landet. Virksomheden importerer og markedsfører alle anerkendte kvalitetsmærker inden for dæk, fælge og hjul til alle formål. Til person-, vare- og lastvogne, entreprenør samt landbrug, industritrucks og andre specialmaskiner – en gros såvel som detail. Virksomheden er lagerførende inden for så godt som alle typer dæk og dækker hele landet via et net af butikker, servicepartnere og rullende serviceværksteder. Ovethi har branchens nyeste og mest moderne udstyr og lægger altid vægt på muligheder og løsninger, når de hver dag bringer gejst samt stor viden og knowhow i spil i branchens bedste kunderådgivning. Ovethi driver også de to webshops dæk.dk til private og firmaer samt b2b.ovethi.dk til forhandlere. > Mød et udvalg af vores medarbejdere her.



Spørg os -
vi kontakter dig

Ønsker du at blive kontaktet, kan du skrive dit navn og telefonnummer i felterne herunder. Så kontakter vi dig hurtigst muligt!